Renson met Team Sunweb vol in de prijzen tijdens Tour de France

Partner blikt met trots terug op teamsucces tijdens internationaal wielerhoogtepunt van het jaar.

De internationale ambitie van Renson – trendsetter in ventilatie, zonwering en terrasoverkappingen – uit zich ook in het partnership met Team Sunweb, een Duits team met sterk internationale inslag die het nu ook in de wereldwijd meest geroemde wielerwedstrijd van het jaar meer dan waar maakte. Renson kijkt dus tevreden terug op een succesvolle Tour.

“We zijn als partner van Team Sunweb bijzonder fier op wat de ploeg presteerde in de afgelopen Tour de France,” blinkt Paul Renson van trots. “Na winst in de Giro met Tom Dumoulin, is dit een nieuw sterk staaltje topsport én teamwork, 2 waarden waar we bij Renson pal achter staan. Topsport hangt bovendien nauw samen met ‘gezond en comfortabel leven’ waar we met onze oplossingen op het vlak van ventilatie, zonwering en terrasoverkappingen naar streven.”

Renson wielrennen

“Renson zet sterk in op internationalisatie en dat loont. Van Belgisch trendsetter met thuisbasis in Waregem groeien we stilaan uit tot een wereldspeler in ventilatie, zonwering en terrasoverkappingen. Dat we partner zijn van een internationaal world tour wielerteam past dan ook perfect in die visie,” legt Paul Renson verder uit. “De Tour de France is in het internationale wielrennen nu eenmaal de belangrijkste en meest prestigieuze wedstrijd van het jaar en daarom is het voor ons als partner van Team Sunweb mooi meegenomen dat de ploeg hier zulke mooie resultaten behaalde. Ik merk het ook persoonlijk uit de vele reacties die ik krijg, dat het leeft onder de mensen. Onze naam werd dankzij de puike prestaties gretig opgepikt.”

“Sportsponsoring maakt een belangrijk onderdeel uit van onze marketing-strategie. Op die manier krijgt Renson flink wat meer naambekendheid bij het brede publiek. Dat is ook de reden waarom we al jarenlang trouwe partner zijn van SV Zulte Waregem. Wielrennen wordt tegenwoordig bovendien steeds internationaler en zo bereiken we ook meer mensen wereldwijd die we kunnen bewust maken hoe belangrijk gezond wonen wel is en hoe we daartoe kunnen bijdragen.”