Lieven Brutsaert, CEO Brustor: “We zijn heel tevreden met deze erkenning, het is een bekroning op het harde werk van de Brustor medewerkers en van ons dealernetwerk.
Als Brustor streven we er naar toegevoegde waarde te creëren in alles wat we doen. Of het nu gaat over eindklanten meer laten genieten van het buitenleven dankzij onze producten,
het verder uitbouwen van ons Brustor team of het verbeteren van ondersteuning voor ons dealernetwerk. Meerwaarde creëren en duurzame groei vormen de rode draad door ons verhaal.”
Brustor is een Belgisch fabrikant van oplossingen voor zonwering en terrasoverkappingen en is al meer dan 50 jaar actief in de sector.
De fundamenten werden gelegd door Louis Brutsaert en ondertussen is onze familiale onderneming door de jaren heen uitgegroeid tot een internationaal sterke speler in de markt van de zonwering.
Bewijs daarvan is de wereldwijde export van een breed gamma op maat gemaakte oplossingen via een stevig uitgebouwd dealernetwerk.
Ons team van 350 medewerkers vormt ons grootste kapitaal. Vakbekwame collega’s die vooruitstrevend denken en handelen.
Of ze nu met de grootste zorg de machines bedienen, commerciële taken vervullen, installaties verrichten of onderzoek doen naar innovatieve technieken.
Het zijn allemaal ervaren, gemotiveerde medewerkers die klantgerichtheid hoog in het vaandel dragen. We zijn erg fier op ons team!
Dicht bij de klanten zijn, dat vinden we belangrijk. In onze communicatie richten we ons dan ook rechtstreeks naar de eindklant en zoeken bewust naar oplossingen waarbij design,
kwaliteit en duurzaamheid centraal staan zodat de eindgebruikers maximaal kunnen genieten van het buitenleven, de Brustor outdoor living experience.
We geloven sterk in ons businessmodel waarbij we rekenen op een solide dealernetwerk. Een deel van de customer journey vertrouwen we toe aan onze Brustor verdelers,
zij zijn verantwoordelijk voor verkoop, plaatsing en de after sales. Uiteraard proberen we hen hierin zoveel mogelijk te ondersteunen.
Het buitenleven zit in onze genen. We geloven dat genieten van de natuur, frisse lucht, tijd buiten doorbrengen allemaal elementen zijn die zorgen voor meer geluk en de (mentale) gezondheid bevorderen. Ons gloednieuw sponsorship bij wielrennersploeg Alpecin-Deceuninck kadert ook hier perfect in. Buitenleven is ons ding, alle energie van onze Brustor medewerkers gaat daar naar toe. We mogen onszelf dan ook wel specialist in zonwering noemen, het is eigenlijk heel eenvoudig, we laten mensen genieten van de zon, in de schaduw.
Ons product staat voorop, we streven er naar onze vier productgroepen ( terrasoverkappingen, knikarmschermen, screens en veranda zonwering ) elk jaar te laten evolueren. We zijn fier dat we het breedste assortiment zonwering te bieden hebben binnen de internationale zonweringsmarkt.
Het zijn daarom niet altijd volledig nieuwe producten natuurlijk, we brengen ook verbeteringen en updates aan.
Steven Heytens: Co-CEO Brustor: “Een van onze belangrijkste troeven als onderneming is het feit dat we wendbaar en flexibel zijn, we passen ons snel aan. Als doorgegroeide KMO is dat binnen ons parcours van groot belang geweest.
Binnen ons familiebedrijf streven we naar kost efficiëntie en korte rapporteringslijnen, dat laat ons toe snel ter reageren op veranderingen in de markt.
Het is een uitdaging om dit ondanks onze snelle en sterke groei te blijven behouden.“
Dankzij de komst van Co-CEO Steven Heytens haalt Brustor de juiste versterking binnen om dit te blijven waarmaken.
Hij brengt 30 jaar internationale ervaring in B2B maak industrie en technische constructie materialen mee aan boord.
Brustor is nog lang niet klaar met groeien, het verder uitbouwen van onze gamma, internationale expansie, digitalisering en het voortdurend verbeteren van de “outdoor living experience’ voor onze klanten zijn dan ook onze belangrijkste prioriteiten.