TVH, wereldwijd marktleider in onderdelen en accessoires voor material handling, industrie, bouw en landbouwmachines, kondigt met trots de officiële introductie aan van Glassinter, het uniforme merk van het bedrijf voor alle oplossingen voor industrieel cabineglas. Voorheen werd glas aangeboden onder verschillende productmerken, waaronder TVH, Bepco, GDI, CAB Glazing Services (CGS) en Wissink Trading. Nu heeft TVH zijn assortiment glasproducten ondergebracht onder één sterke, wereldwijde identiteit: Glassinter.
Met deze stap onderstreept TVH zijn strategische ambitie om wereldwijd gecertificeerd veiligheidsglas van topkwaliteit te leveren, waarmee machineoperators verzekerd zijn van maximale zichtbaarheid en bescherming, zelfs onder de zwaarste omstandigheden.
Glassinter weerspiegelt TVH’s streven naar uitmuntendheid, met een vernieuwd logo, een opvallende nieuwe slogan – “EERSTEKLAS IN GLAS.” – en een versterkte merkuitstraling op digitale platformen, zoals een nieuwe websitepagina, meer zichtbaarheid in de eShop en verbeterde verpakking.
“Door onze glasproducten te bundelen onder de merknaam Glassinter, vereenvoudigen we ons aanbod én verhogen we de toegevoegde waarde”, aldus Ann-Sofie Claeys, Category Manager bij TVH. “Onze klanten behouden de vertrouwde kwaliteit, ondersteund door een krachtiger en beter herkenbaar merk.”
In het kader van deze rebranding worden glasproducten die momenteel gelabeld zijn onder de namen Wissink en CGS, stapsgewijs overgebracht naar het merk Glassinter. Om verspilling en onnodige kosten te vermijden, wordt een gefaseerde overgang toegepast. Hierdoor zullen sommige bestaande labels tijdelijk nog in gebruik blijven.
TVH blijft ook tijdens deze wijziging volledig toegewijd aan klanttevredenheid en stimuleert klanten eventuele vragen te stellen aan de daarvoor bestemde contactpersonen binnen het bedrijf.